SUPER dat je mijn E-book hebt gedownload.

(DEZE ONTVANG JE NU IN JE MAIL)

De eerste stap naar een bewust leven!

Wil je gelijk de tweede stap maken?
Ik wil je een SPECIAAL aanbod doen
.
Lees hieronder verder…

Je wilt bewuster leven u0026amp; genieten van het moment. Uit je hoofd en in contact met je lichaam en je gevoel. Je niet meer laten leiden door de waan van de dag.
Vrij van automatische patronen.

Herken je dit?

Ik voel mij opgejaagd en onrustig. Ik moet van alles (vooral van mijzelf).
Ik vind het moeilijk om tijd voor mijzelf te nemen en écht te ontspannen.
Ik pieker veel en weet niet wat ik voel of waar ik naar verlang.
Ik denk vaak ‘ik kan het toch niet’ en ben bang wat anderen van mij zullen denken.
Ik wil mij niet meer laten leiden door mijn angsten, maar HOE?
Ik verlang naar rust, een gevoel van controle en (keuze)vrijheid.

Het is tijd voor meer aandacht voor jezelf, om stil te worden en contact te maken met wat je voelt.
Bewust te worden van gedachten, emoties u0026amp; automatische patronen die je belemmeren om te doen wat goed voor je is. Jezelf te trainen om in het moment te zijn. Oude dingen los te laten.
En vertrouwen in je eigen intuitie te ontwikkelen.

Je kunt je nu inschrijven voor mijn programma
‘Ontdek de kracht van Aandacht u0026amp; Rust’

Ik ga je 7 weken lang online begeleiden naar rust u0026amp; ruimte voor jezelf. Bewustworden van automatische patronen. En contact maken met emoties en gevoelens in je lichaam.
We gaan je aandacht trainen, zodat je sneller opmerkt wanneer je in een negatief gedachtespiraal zit en je een grotere keuzevrijheid krijgt. Je gaat weer leren voelen en vertrouwen op je lichaam.
En, de grootse wonderen van dit moment ervaren

Normaal gesproken € 187,50.
 Tijdelijk € 89,50 (incl. btw)

(De volgende training start 1 september. Heb je vragen of wil je je alvast aanmelden? Stuur een mailtje naar jorinde@jorindegommans.nl)

Ontdek de kracht van Aandacht u0026amp; Rust

 

Een unieke online Mindfulness training waarin ik je dagelijks begeleid naar:

Mindfulness Training

Meer rust u0026amp; ontspanning

Bewust worden van de automatische piloot

Meer contact met je lichaam en gevoel

Automatische patronen herkennen en afstand van doen

Meer tijd u0026amp; ruimte voor jezelf

Tools om mindful te zijn door de dag heen

Wat gaan we doen? 
 

  • In 7 weken leer je mindfulness kennen en toepassen. We gaan je aandacht trainen, zodat je meer focus krijgt, bewust wordt van belemmerende patronen en meer rust en ruimte gaat ervaren.
  • Je gaat leren hoe je op ieder moment van de dag uit de piekermodus kunt stappen en terug kunt keren naar het NU.
  • Je leert je lichaam weer vertrouwen en aanwezig te zijn bij onprettige emoties, zodat je meer rust u0026amp; ontspanning gaat ervaren. 
  • Elke week staat er een nieuwe les voor je klaar met video’s, een begeleide meditatie (zittend en liggend) en een persoonlijk dagboek. 
  • Stap voor stap ga je de kracht van mindfulness ontdekken en leer je hoe je dit kunt integreren in
    je leven. We bouwen het geleidelijk op, zodat het een van je dagelijks rituelen wordt.
  • Natuurlijk kun je alles volgen en doen op je eigen tempo.
  • BONUS: Ook ontvang je een bonusmodule met o.a. video’s van simpele yogaoefeningen voor ’s ochtends en ’s avonds en ontspannings u0026amp; ademhalingsoefeningen bij stress u0026amp; onrust.
  • Je hebt een jaar lang toegang tot het programma, dus je kunt iedere dag opnieuw beginnen.
  • En, je wordt onderdeel van een (besloten) facebook community waarin je geinspireerd wordt en steun en hulp ontvangt.

7 weken lang iedere dag even stil staan u0026amp; aandacht voor jezelf!

Week 1

Vertragen en kennismaken met de kracht van vriendelijke aandacht
(misschien even wat onwennig, maar je zal al snel de vruchten plukken)

Week 2

Bewustworden van de automatische piloot
(grrr.. frustrerend, maar een essentieel onderdeel voor verandering)

Week 3

Observeren i.p.v identificeren
(Pfff… wat een bevrijding, je bent niet wat je denkt/voelt)

Week 4

De adem als leermeester
(Leer de adem kennen als jouw instrument) 

Week 5

Jezelf ‘bevrienden’
(ja, ook de pijn, zorgen en kanten die je minder leuk vindt aan jezelf!)

Week 6

De vriendelijke aandacht uitbreiden
(Je bent niet alleen, je bent verbonden met alles om je heen)

Week 5

Jezelf ‘bevrienden’
(ja, ook de pijn, zorgen en minder leuke kanten van jezelf!)

Week 6

De vriendelijke aandacht uitbreiden
(Je bent niet alleen, je bent verbonden met alles om je heen)

Week 7

Mindful Leven
(De laatste tools voor een leven vanuit
rust, aandacht u0026amp; vertrouwen)

Sta even stil. Je hoeft nergens heen. Je bent er al. Perfect u0026amp; heel in dit moment. Open je ogen en glimlach, zodat de wonderen zich voor je kunnen ontvouwen.

Mindfulness Trainer u0026amp; Coach

Mijn naam is Jorinde! Coach, Yogadocente u0026amp; Mindfulnesstrainer
met een grote liefde voor reizen en persoonlijke ontwikkeling. 
In mijn bedrijf begeleid ik andere vrouwen op de weg naar ontspanning u0026amp; vrijheid d.m.v. training, coaching, yoga u0026amp; mindfulness meditatie.

Mijn werk is mijn grootste passie. Maar dit is niet altijd zo geweest.

Er was namelijk een tijd, dat ik mij onzeker u0026amp; bang voelde. Bang om niet goed genoeg te zijn en te doen wat ik echt leuk vond. Want stel, dat andere mensen het zouden afkeuren of dat ik zou falen?

Na een carrière in het bedrijfsleven nam ik de gok en koos ervoor om mijn hart te volgen. Ik reisde naar India voor een yogadocenten opleiding en nu 5 jaar later heb ik de opleiding tot Coach u0026amp; Mindfulnesstrainer afgerond.

Mindfulness vind ik één van de krachtigste instrumenten om uit de automatische piloot te stappen en contact te maken met mijn lichaam en gevoel en zo met compassie ruimte te geven aan wat er is. Ik leer hierdoor mijzelf steeds beter kennen, te vertrouwen op mijn gevoel en mijn eigen koers te varen.

Het heeft mij gebracht waar ik nu ben en helpt mij iedere dag opnieuw om bij mijzelf te blijven, dankbaar te zijn en de rijkheid van dit moment te zien.

De stilte heeft de antwoorden op je vragen. Ben je er klaar voor om ze te horen?

Hoe werkt het en wat krijg je?

 
 Elke week komt er een les vrij die bestaat uit een video, een begeleide (zittende, liggende of bewegende) meditatie en opdrachten. Het is belangrijk, dat je iedere dag tijd vrij maakt om de meditatie en opdrachten te doen. Je hebt hier ongeveer 20 minuten voor nodig. Het enige wat jij hoeft te doen is de tijd vrijmaken en je overgeven aan het programma. Het kan niet mis gaan!

En dan…

Ontdek je hoe aandacht u0026amp; rust je hele ervaring kunnen veranderen.
Word je bewust van automatische patronen. En leer je vertrouwen op je lichaam.

Weet je wat je moet doen om je te verbinden met jezelf en het moment.
Ervaar je weer intense liefde u0026amp; dankbaarheid voor jezelf en de wereld om je heen.

Doe je mee?

 

Ja, ik wil meedoen aan Ontdek de kracht van Aandacht u0026amp; RUst

Normaal gesproken 187,50- Tijdelijk:

€89,50

Je mag tijd u0026amp; ruimte maken voor jezelf.
Uitrusten. Voelen. Jezelf beter leren kennen.
Jij bent belangrijk!
Nu eenmalig deze prijs!
Start 1 september 2019

+ SPECIAAL AANBOD per mail als je je nu inschrijft!

Twijfel je of deze training bij je past, heb je vragen of wil je je alvast aanmelden?
Stuur dan een mailtje naar jorinde@jorindegommans.nl.

Ik kijk er naar uit om met je op ontdekkingsreis te gaan!

FAQ

1. Voor wie is dit programma bedoeld? Mensen die nog geen of weinig ervaring hebben met mindfulness meditatie en die de regie over hun leven weer in eigen handen willen nemen door middel van aandacht, rust u0026amp; vertrouwen op een makkelijke en geleidelijke manier in hun leven te integreren.

2. Kan ik na het programma zelf verder gaan? Ja! Dit is waar het programma je op voorbereidt; mindfulness integreren in je dagelijks leven, zodat je je eigen leraar wordt. Je kunt de meditaties zelfs downloaden, zodat je ze op ieder moment weer opnieuw kunt beluisteren. Ook heb je levenslang toegang tot het programma en kun je dus altijd weer opnieuw inloggen.

3. Hoeveel tijd kost het programma?
Het is belangrijk, dat je iedere dag 20 minuten vrijmaakt om te oefenen. De opdrachten bestaan uit begeleide (zit, lig en bewegende) meditaties en korte reflecties. In de eerste les kijken we samen hoe je het beste ruimte voor het oefenen kunt creeren in je leven.

4. Wanneer komen de lessen vrij?
Iedere week komt er een les vrij die bestaat uit een video, geleide (zit, lig u0026amp; bewegende meditaties) en opdrachten. Daarmee ga je die week aan de slag. We bouwen het stap voor stap op, zodat je het makkelijk een onderdeel van je dagelijkse routine kunt maken. 

 

5. Wat kan ik doen als ik er niet uitkom? Je kunt mij altijd even een mailtje sturen en dan kijken we samen wat je nodig hebt. Ook kun je je vragen in de (besloten) facebookgroep stellen.

6. Ik ben niet zo flexibel en kan niet zo lang in kleermakerszit zitten, kan ik dan toch meedoen? Ja zaker! Om mindfulness te beoefenen hoef je niet in kleermakerszit op een meditatiekussen te zitten. Je kunt de zittende meditaties ook op de stoel of bank doen. Zelfs liggend is een optie.

7. Ik krijg mijn hoofd niet stil als ik mediteer, is dit programma dan geschikt wel wat voor mij? Absoluut. Een van de grootste misverstanden in (mindfulness) meditatie is dat men denkt, dat je je hoofd leeg moet moeten. Dit is niet wat we proberen te bereiken. Het doel van mindfulness meditatie is niet om gedachten of emoties te beheersen, verdringen, of stoppen. De kans is dan groot, dat ze juist krachtiger terugkomen. 

8. Kost mindfulness meditatie veel tijd? Neehoor, dat hoeft helemaal niet. Je kunt het namelijk oefenen bij alles wat je doet; in de trein, wanneer je naar je werk fietst of op de bank zit. Geduld en discipline zijn wel nodig. Maar uiteindelijk is de kans groot dat het je juist tijd gaat opleveren.